https://files.fashiontv.cz/200021448-c185bc379a/Film%2017%20divek.jpg17 DÍVEK – premiéra 02.ledna

Česká předpremiéra francouzského snímku 17 dívek se uskutečnila v rámci 16. ročníku Festivalu francouzského filmu. Film, který má na svém kontě nominaci na cenu César pro Nejlepší debut a Cenu studentské poroty z Mezinárodního filmového festivalu v Bratislavě se inspiroval skutečnými událostmi. Celovečerní debut režisérského a sesterského dua Delphine a Muriel Coulinových vycházel z tzv. „Těhotenského Boomu v Gloucester High“. Time Magazine byl prvním, který odhalil tento unikátní skandál – během jednoho období otěhotnělo naráz více než tucet středoškolských studentek z Gloucesteru.  

Hned od první chvíle, co jsme se o příběhu dozvěděly, nám připadal fascinující a zároveň vypovídající o dnešní společnosti,“ udáví ke svému filmu sestry Coulinovy. „Chtěly jsme, aby byl příběh filmu vyprávěn z pohledu teenagerů. Nechtěly jsme se pouštět do intepretací, chtěly jsme holky spíše pozorovat, zkoumat jak spolu sní nebo jak pochybují v tichu svých (skutečných) pokojů. Camille a její kamarádky jsou ve věku, kdy jim přijde život bezprostřední a věčný, kdy začínají přemýšlet o budoucnosti a kdy si začínají vytvářet ke svému tělu určitý vztah… Chtěly jsme vyprávět příběh přátelství a ženství zároveň vážně (na dívky a jejich sny, na které samy nestačí, se díváme především melancholicky) i vesele. Protože roky dospívání takové přesně jsou – zoufalství střídá výbuch smíchu během několika vteřin, stačí, když je jeden z kamarádů stále po tvém boku.“

„Jedna za všechny, všechny za jedno. Hromadné těhotenství na střední škole.”

Článek v Time Magazine, nazvaný „Těhotenský Boom v Gloucester High“, byl prvním, který odhalil unikátní skandál – během jednoho období otěhotnělo naráz více než tucet středoškolských studentek z Gloucesteru. První, kdo tento trend zpozoroval, byla školní zdravotní sestra. Příběh dívek tak začal plnit titulní stránky národních novin a stal se předmětem mnoha talk show a investigativních televizních reportáží.

Provokativní debut je portrétem skupiny znuděných puberťaček, které uzavřou nezvratnou dohodu. Když Camille náhodně otěhotní, podnítí své kamarádky a spolužačky, aby ji následovaly. Je jen otázkou času, než 17 dívek najde vhodné „dárce spermatu“ a způsobí tak vlnu pozdvižení v jinak poklidných vodách přímořského městečka.

Snímek 17 dívek byl v roce 2011 promítán na Mezinárodním filmovém festivalu v Bratislavě, kde získal ocenění Studentské poroty a zároveň byl nominován na hlavní cenu Grand Prix. Nominace na prestižní cenu César za nejlepší filmový debut a cenu Zlatý Zenit ze Světového filmového festivalu v Montrealu jen dotvrzují dobrou volbu tématu i řemeslně zpracovaný snímek autorského a režisérského dua Delphine a Muriel Coulinových.

Delphine Coulin,
Muriel Coulin
Louise Grinberg, Juliette Darche, Roxane Duran, Esther Garrel, Yara Pilartz
Delphine Coulin,
Muriel Coulin
Jean-Louis Vialard
Guy Lecorne



									
								

  Módní kanál Fashion TV SEE končí

vydáno: 20.07.2010, 09:50 | autor: redakce

Po více než 18 měsících byl ukončen provoz regionální verze populárního módního a lifestylového kanálu Fashion TV SEE. Písmena SEE označují South Eastern Europe (jihovýchodní Evropa).

Televize Fashion TV SEE odstartovala na podzim 2008 jako společný produkt Fashion TV a Željka Mitrovića, vlastníka RTV Pink. Přes velké vyhlídky nepřinesl kanál očekávaný úspěch a a především životaschopný projekt. RTV Pink je komerční televizní stanice, kde cena je velmi důležitou položkou.

Fashion TV SEE skončí v kabelových, IPTV a DTH službách v regionu jihovýchodní Evropy, kde se po čase opět objeví evropská mutace Fashion TV. Na pozici 16°E, kde nyní vysílá Fashion TV SEE se pravděpodobně objeví nový kanál RTV Pink. Podle nepotvrzených informací půjde o Pink Soap s nekonečnými seriály.

Diváci Fashion TV SEE ve Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Černé Hoře, Makedonii a Bosně a Hercegovině budou brzy opět moci sledovat Fashion TV Europe. V současné době Fashion TV SEE přináší stejný obsah jako Fashion TV Europe s tím, že obraz je rozšířen o černý pruh ve kterém se objevují informace v srbském, chorvatském a slovinském jazyce.

 

Módní kanál Fashion TV mění majitele

Módní a lifestylová televize Fashion TV z finančních důvodů mění svého majitele. Novým  provozovatelem programu by se měla stát stejnojmenná akciová společnost Fashion TV. Rozhodně to nebude mít jednoduché, protože v současné době lze přijímat v digitálním paketu nekódovaně již 3 neplacené módní kanály! Po Fashion TV to jsou Fashionone a italský módní kanál TV MODA, který je rozhodně svoji kvalitou překonává. více

 

Fashion TV CZ/SK přerušil vysílání na satelitu Astra 3B

logo

Česko-slovenská verze francouzského módního kanálu Fashion TV přerušila 21. 12. 2012 ve 12:00 hodin svoji distribuci na satelitu Astra 3B (23,5°E). Tento signál mohli přijímat nejenom diváci satelitních služeb CS Link a Skylink ale i všichni satelitní diváci, kteří sledují vysílání z pozice 23,5 st. východně. Důvodem vypnutí distribuce je nezaplacení poplatků za satelitní kapacitu společnosti Towercom.

"Z dôvodu neplnenia zmluvných povinností zo strany spoločnosti FashionTV, a.s. – držiteľa licencie pre vysielanie programovej služby FashionTV, bolo dňa 21.12.2012 o 12:00 hod. prerušené poskytovanie Služby – Šírenia programovej služby FashionTV v digitálnom satelitnom multiplexe," uvedl k vypnutí módního kanálu Fashion TV Czech republic & Slovakia Michal Šuran, marketingový manažer společnosti Towercom, která distribuci Fashion TV CZ+SK na satelit zajišťovala.

"Keď si splní vyššie uvedený vysielateľ svoje povinnosti, spoločnosť Towercom, a.s. je pripravená službu opäť obnoviť," dodává.

Fashion TV odstartoval v roce 1997 jako první digitální kanál zaměřený na módu a životní styl. S rozšiřováním digitálního vysílání a rostoucích požadavků jednotlivých trhů vznikla řada lokalizovaných verzí. Od března 2009 je proto v provozu verze pro český a slovenský trh FashionTV Czech and Slovak.

Fashion TV CZ+SK vysílá pořady o módě a životním stylu - módní přehlídky, informace ze světa modelingu, showbyznysu. Vysílání je zaměřeno na diváky starší 17ti let se zájmem o módu a životní styl.

Vysílání česko-slovenské verze Fashion TV bylo umístěno v multiplexu satelitu Astra 3B, na kmitočtu 11,895 GHz, pol. V, SR 27500, FEC 5/6, DVB-S/QPSK. Vysílání bylo šířeno nekódovaně ( FTA).

redakce
parabola.cz

Vyhledávání

© 2008 Provozovatel: Fashion Trade o.s.. e-mail: fashionTV@fashionTV.cz, dopisy@fashionTV.cz, foto@fashionTV.cz, tel.: +420 777 281 915 www.facebook.com/fashiontv.fashiontrade , www.facebook.com/olympijskypark.letna