Tento praktický doplněk ke skvělé začátečnické Kuchařce pro dceru usnadní zaznamenávání nejoblíbenějších receptů a „rodinného stříbra". Každý si tak může snadno vytvořit svou vlastní „kuchařku pro dceru" - a nezáleží na tom, jestli si ji chce sestavit z osvědčených receptů pro sebe, nebo ji předat své dceři jako rodinný poklad a vzpomínku na nezaměnitelnou chuť z dětství.
Portréty 35 českých filmových režisérů obsahuji nejen jejich kompletní filmografii, ale jsou doplněny i originálními autorskými karikaturami a velmi vtipné napsanými vzpomínkami Jiřího Suchého, Zdeňka Svěráka, Květy Fialové, Radka Brzobohatého a Ladislava Potměšila.
MALÁ KNIHA ETIKETY
Vyplácí se dobro? Je správné konat dobro jen proto, že z toho plyne užitek? A není lepší se raději neptat a jen tiše počítat náklady a zisky? Dnes, kdy ekonomie funguje hlavně jako nauka o maximalizaci bohatství a kdy svět zápasí s finanční krizí, takové otázky leckoho překvapí.
Káva je báječný nápoj. Povzbudí, zahřeje a vytváří pouto mezi lidmi na schůzkách a u přátelských posezení. Autorka Petra Veselá (na obr. vlevo) kávě rozumí.
Opakovaně vyhrála Mistrovství republiky v přípravě kávy a reprezentovala na mistrovství světa, má vlastní kavárnu a pořádá školení o kávě.
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš (obr. vpravo). Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat tu správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Česká kuchyně je prý pro hubnutí a zdravý životní styl naprosto nevhodná. Je příliš těžká, hutná, mastná a kalorická.
Milí milovníci filmů pro pamětníky
Zdravím vás takto už potřetí. Pokud jsem minulý kalendář začínal tvrzením, že jste mi udělali velkou radost, mel bych tentokrát použít výraz ještě expresivnější. Jsem nadšený! V loňském roce se stal náš kalendář jedním z nejoblíbenějších v zemi a to potvrzuje, že obdivovatelů starých českých filmů neubývá, ba naopak.
Ohlasy přicházejí nejen ze všech koutů České republiky, ale i ze Slovenska, Německa, Itálie, Francie, Austrálie, nebo dokonce i z Kanady a Spojených států. Taní všude náš kalendář každoročně putuje. Ani nevíte, jak jsem pyšný na to, že se podle něj v New Yorku řídí mistryně světa v krasobruslení Ája Vrzáňová, že ho mají na svém pracovním stole Eva Pilařova i Petra Janů nebo že mezi jeho příznivkyně patří Jiřina Jirásková a Hana Maciuchová. Díky všem těmto ohlasům viní, že ta mravenčí práce není marná.
Stále se ale opakuje jedna jediná otázka - proč nejsou v kalendáři i takové hvězdy jako StellZázvorková, Vladimír Menšík, Václav Voska, Miloš Kopecký, Zdeněk Podskalský a mnozí další. Odpověď je jednoduchá. V kalendáři jsou jen ti, kteří se zapsali do dějin české kinematografie do konce druhé světové války. Mrzelo mě však, že tímto klíčem je celá řada osobností znevýhodněna. A tak se zrodil nápad. Od nápadu nebylo daleko k realizaci, a proto pro vás mám jedno velké překvapení.
K N I H Y
Jaké přednosti má ženatý milenec? Nemusí se mu vařit, prát a žehlit košile. Ženatý milenec se společnému stolování věnuje pouze okrajově a čisté prádlo mu zajišťuje manželka. Ženatý milenec je řešení, které šetří čas.
Humorný příběh s dramatickou zápletkou v podání redaktorky Oldřišky Podhorcové odehrávající se v kulisách internetové seznamky a časopisecké redakce rozhodně stojí za přečtení!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Autorka Iva Fruhlingová ve své prvotině velmi výstižně popisuje zážitky mladých dívek, které se buď již pohybují, nebo se snaží dostat do světa modelingu. Realita je často velmi krutá a pro řadu dívek to je někdy až bolestná zkušenost, končící návratem domů. Svůj podíl na tom mají velmi často modelingové agentury, nebo i fotografové, snažící se využít naivity mladých dívek. Je to pohled pro ty, kteří o světě módy a zákulisí tohoto světa mnoho neví. Je plná emocí, které napsal sám život.
-----------------------------------------------------------------
V knize, která vznikla při příležitosti 70ti let historie NESTCAFE nás autor Jorge Zorro podrobně seznamuji s hlavními místy, kde se tato populární plodina pěstuje, způsoby jejího zpracování včetně konečné distribuce. Nedílnou součástí této velmi zdařilé publikace je i 168 receptů na celou řadu pokrmů s přísadou Nestcafé. Tuto knihu v limitované serii vydala společnost NESCAFE - Nestlé Česko, s.r.o.
Nová kniha Martina Macka poodhaluje zákoutí a praktika českého showbyznysu. Z této knihy se stal během krátké doby prodejní besceler a jde na dračku zejména mezi pražskými podnikateli...